Varför?

Hej, jag har valt att öppna min blogg igen, den har varit lösenordsskyddan jag vet inte huuuur länge.
Jag har skrivit myckt dagbok, jag gillar att skiva av mig och har inte känns något behov av bloggen pga dagboken.
Men jag saknar hela grejen med att skriva så andra kan se, inte för att så många kollar, men bara vetskapen om det.
Just nu sitter jag på jobbet.. jobbar som reseptionist på ett sjukhus i centrala Stockholm.
Slutar om ca 25 minuter. Ska köpa lite underkläder innan jag beger mig hemåt sen åka till Rådmansgatan och träna. Hoppas mamma kan följa med. SEN bär det av till Högdalen tror jag.. True blood! Ska ladda ner sesong 3 och glo gärnet!
Det är fest i Rålis ikväll, tror inte jag orkar. Vill ta det lungt efter en arbetsvecka. Dagarna flyter på ovanligt bra och det går förvånadsvärt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0