Pizza

Hej på er.

Igår var jag i Gustavsberg och träffade Marris. Skit kul, känns som hundra år sen jag träffa henne. Vi köpte godis och pratade, hälsade på Tonis pappa och sedan var marris tvungen att gå hem och fixa lite med räkningar. Då passade jag på att träffa Patrik. Vi vad hemma hos honom några stycken.. klockan han bli för mycket så jag sov kvad där. Åkte hem någon gång vid 14 tror jag..
Köpte blijetten idag istället, blev så tressigt igår.
Träna gjorde jag också, så träningsvärken jag har i benen ska vi inte prata om, det gör så jäkla ont.

Nu sitter jag och mysen med min lillebror är ganska precis fem månader. Han är så söt, han sprider en speciell glädja som bara ett litet barn kan.
Pizzan är klar om fem minuter sen ska jag träffa Marcus, ska ladda min mobil i hans laddader. Min har varit stendöd hela dagen.



Där är han, helt underbar!

Bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0