Irriterande

Just nu sitter jag på jobbet. Det känns som att mina ögon blöder, är så jävla trött.
Dagen har gått as fort. Tyvärr så har jag ätit så jäkla mycket idag så min mage är helt uppsvullen. Menmen, vad göra?
Eve kom hem idag med lilla Vincent, 10dagar har känts som en evighet, vill inte vara utan min pluttis lillebror så länge.
Måste köpa lite kläder som är accepterade att ha på jobbet, linnen i simpla färger som I N T E visar tuttarna, det är tycligen väldigt viktigt.
En sak jag stör mig som fan på. Jag säger till alla som jag smsar eller skriver mycket till att jag  ä r dyslektiker och att jag inte alltid skriver sätt saker, men så länge jag skriver så att folk fattar borde det inte vara något man driver om.. Vist jag vet att folk för det med glimten i ögat. Men det är som att säga tjockis på skoj till en mullig tjej, oavsätt om hon skrattar så tar hon åt sig. Alltså är detta inte något man ska ta upp dagar som denna.
Så vad göra nu den resterande kvarten som återstår av dagens arbetsdag? Spela lite angry birds.. Det har jag ju gjort typ hela dagen när det varit massa dö-tid.
Ikväll ska jag gå och lägga mig före 23.00 har jag bestämt, orkar inte vara såhär trött längre.
HEjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0