Sjuk!

Jag har blivit magsjuk, helt underbart. Visserligen börjar det gå över lite nu, har inte kräkts på hela dagen. Igår skulle jag sova hemma hos min kompis, men klockan 03-nått mådde jag så jävla illa så jag kräktes på hans toalett och sen åkte jag hem. Det var fett pinsamt :s
Nyår var skit bra, först åt jag middag med familjen sen drog jag på fest i Farsta strand med Sandra. Det var kul, vi sjöng och dansade. 04.30 kollade jag upp på datorn när tunnelbanan skulle gå, 05.00 sa det till grabbarna på festen som jag skulle gå med, men dom var så sega så vi missade den med typ 1 minut, så vi fick vänta på nästa i 30minuter. Killarna hoppade av i Hökis och jag fortsatte mot stan. Alion skrev när jag var i Gullmars att jag skulle möta han i Slussen, och lika bra var väl det, kände ändå för att äta, så vi satt och åt på donken där sen tog vi tuben, jag hoppade av i liljeholmen medan Alion och dom fortsatte till Bredäng.
1 Januari inventerande jag på Willy:s i Mölnvik med Marris. Kände mig konstig hela dagen, inte konstigt när man är magsjuk. Tur att jag inte spydde då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0