Länge sen..

.. Jag uppdatera lite!

HEJ på er!

Jag har börjat praktiken för en vecka sen ungefär.. Idag var vi med barnen på en bondgård! Det var väldigt uppskattat av barnen.. Mindre av mig, men det kan man ju inte visa dem!

Jaa, ni vet ju vad jag gjorde i helgen.. Och i måndags var jag på praktiken efter den så åkte jag hem till Alion och
gullade med hans syster!

I tisdags var jag på möte i skolan.. Vera sa bara att det går bra för mig, att frånvaron är för hög.. Men både jag och mamma konstatera att det var den lägsta frånvaron jag haft sedan 6an.. Så det är klart en förbättring! Jag stannade kvar lite i skolan efter mötet, åt lunch med några från andra klassen och åkte till praktiken, var där till 14.00
Efter praktiken så mötte jag Ramazan och Alion i Liljan. Ramazan skulle träffa någon tjej och jag och Alion åkte hem till honom.

Nu när jag är på praktiken känner jag verkligen att jag saknar skolan! Vill vara med alla vännerna, ha alla raster. På praktiken har jag 30min rast om dan, that's it.

Jag har precis duschat, tänkte försöka sova snart, har inte sovit ordentligt på många dagar nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0