Hemma!

Hejsvejs!


Just nu är jag hemma, vet inte riktigt vad som händer idag. Imorgon är det skolla igen, verkligen inte taggad! Och på onsdag går vi ut i prektik, det är jag ännu mindre taggad på! OOOrkar inte, vill ha sommarlov nununu!

Nåväl, i fredag var jag, eddy och hans brorsbarn på TomTits.. Det var verkligen kul asså!
På kvällen träffade jag Deniz, vi var ute i typ 4 timmar, kom hem någongång vid 12 tror jag.

Igår var jag hos Marris i Märsta. De va kul, och vi åt pizza. De där pizzorna var så stora så jag orka bara 3/4 av den, uff!
När jag är på tåget på väg hem så ringe jag mamma, och hon trodde inte att jag skulle komma hem. Så hon hade tagit bort min säng för att hon skulle fixa nått med den.. Så det var ju kul, och jag vill varkligen inte sova på vår hårda soffa. Så jag va ute ett tag, sen så ringde mamma och sa att Marcus var hos pappa så jag kunde ta hans säng. Så nu har jag sovit i lillebrors säng första gången i mitt liv! Förmodligen den sista också!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Fixa min säng kanske är en bra idé. Vill ut och göra nått, men det finns inget att göra ute. Suck! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0