10/11-10

Hej på er. Idag vaknde jag klockan 13.38 måste verkligen ändra på den dåliga vanan. Jag låg och myste med mig själv i sängen när jag fick sms av Deniz som sa att han var på väg till mig.
Vi var här i typ en timma eller lite met innan vi drog ner till centrum och mötte Ali. Efter att vi mött honom drog vi in till T-centrölen och mötte Alion som kom hem från Malmö.

När vi träffat Alion så drog vi till Alby. Vi drog först till Alion så han fick lämna sin väska sen gick vi till centum och träffa en tjej, Ella tror jag hon hette. Hon hade bakat sjukt goda bullar som hon bjöd på.
Lite senare tog hon bussen till nått ställe. Och vi gick hem till Alion igen.

Alions lillasyster är bland de sötaste jag sätt, hon ser ut som en liten docka!

Vid 22-22.30 tog jag och Deniz tuben hem. Jag var hemma vid typ kvar i elva. Och har bara suttit inne på mitt rum.

Imorgon ska jag gå ner till skolan och snacka med dom om praktiken och käka lunch med Alion. Bara ställ klockan på 10.00 *suck*

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0